Sanoma Media Netherlands myy hintavertailusivusto Kieskeurig.nl:n Reshiftille. Yrityskauppa vaatii vielä toteutuakseen työntekijöiden edustuksen hyväksynnän.

Viime vuonna Kieskeurig.nl:n liikevaihto oli 12 miljoonaa euroa. Kieskeurig.nl on Alankomaiden kolmanneksi suurin elektroniikan hintavertailusivusto Googlen ja Beslist.nl:n jälkeen. Reshiftillä on vahva teknologia-, elektroniikka-, valokuvaus- ja pelijulkaisujen verkkoportfolio, joka tarjoaa merkittäviä synergioita Kieskeurig.nl:n kanssa.

”Reshift on Kieskeurig.nl:lle hyvä omistaja. Heillä on Alankomaissa johtava asema teknologia-, elektroniikka-, valokuvaus- ja pelisisällöissä. Tämä tarjoaa Kieskeurigille uusia mahdollisuuksia yhtiön strategisella pelikentällä”, Sanoma Media Netherlandsin toimitusjohtaja Peter de Mönnink sanoo.

”Kieskeurigin hankinta on nyt tärkein askel strategiassamme”, Reshiftin toimitusjohtaja ja yksi omistajista Paul Molenaar sanoo.

”Olemme etsineet merkittävää parannusta verkkotoimintaamme ja löysimme sen Kieskeurig.nl:stä.”